fredag 1 februari 2013

Hej,

Här kommer ett par funderingar angående studiehandledningen som jag läste idag...

1) i "Tidsplanen", det vill säga schemat (sid.4) står det: "11/2 Redovisning studiegruppsuppgift 1", samt : "18/2 Redovisning studiegruppsuppgift 1"...Min fråga är om det skall vara studiegruppsuppgift 2 i det senare fallet (dvs 18/2)?

2) På sid 9 i studiehandledningen står det (punkt 3): "Vad lärde ni er genom att arbeta med uppgiften?"...Jag tar för givet att man här menar att vi skall redovisa själva innehållet i vår studiegruppsuppgift, det vill säga VAD vi kommit fram till (utifrån syftesformuleringen)? Detta eftersom att (jag förmodar) att syftet med studiegrupperna är att ALLA studenter, som läser kursen, skall få tillgång till vad vi kommer fram till så att det underlättar tentaplugget för alla och inte bara de som är med i studiegruppen...

/Per-Jonas

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, det ska vara studiegruppsuppgift 2 som redovisas den 18/2.

    Sedan säger jag "ja" till din andra fråga också! Ni ska kortfattat redovisa innehållet i studiegruppsuppgiften, som en hjälp för andra studenter.

    Hälsningar Ulrika

    SvaraRadera